štvrtok 14. júna 2012

Windows 7, ktorý sa nainštaluje a nepodporuje multi - language je iba v Anglickom jazyku. Na to aby užívateľ v spokojnom duchu mohol použivať prostredie Windowsu 7 vo svojom jazyku, je na to potrebných zopár krokov.

Preto som sa rozhodol vám pomôcť a uľahčiť inštaláciu sprievodcom niekoľkých krokov.

1. Krok

Stiahneme si "programik" na zjednodušenie inštalácie ktorý sa volá Vistalizator. Otvoríme program a pozrieme sa aký operačný systém je nainštalovaný .
V mojom prípade: Windows 7 Proffesional 32-bit RTM

Podľa toho si zvolíme jazyk Windowsu, aký je potrebný TU.

2. Krok 


V programe Vistalizator si zvolíme Add languages a vyhľadáme si jazyk kde sme ho stiahli.

Potvrdíme a program začne konvertovať súbor

Po konvertovaní stačí potvrdiť inštaláciu jazyka:

Inštalácia nám zaberie cca 20 min.
Po inštalácií si zvolíme Slovenský jazyk ako jazyk systému Windows, čiže označíme Yes.

Po reštartovaní PC môžeme užívať Windows 7 v slovenskom jazyku.

Názorná ukážka :


Možné problémy pri inštalácií:

1. Problém

Okno s Error pri spustení programu vieme vyriešiť s kompatibilitou.

Preto pravým tlačidlom myši klikneme na ikonu Vistalizator, odklikneme vlastnosti.
Prejdeme na záložku kompatibilita, odklikneme  režim kompatibility a vyberieme kompatibilitu v ktorom by mohol fungovať program, tak napr. najvhodnejšie je vybrať si Windows XP (Service Pack 3).




5 komentárov:

  1. Fantastickeee!!! Velmi ti dakujem za podrobny postup, islo to ako po masle, vdaka tebe mam vo Windows Starter nainstalovanu slovencinu. Este raz uprimna vdaka a vrelo odporucam kazdemu.

    Agata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za návod. Funguje to bez problémov.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dakujem za postup, tentokrat som menila na slovencinu Windows 7 professional, s mensimi tazkostami sa mi to nakoniec podarilo. Jednoznacne mi tento sposob pomohol vyriesit problem uz druhy krat.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som veľmi rád, že tento postup pomohol už viacerým užívateľom systému Windows 7. Nedávno som sa tiež stretol s tým, že je nutné inštalovať pár updatov z lokality Microsoft, pred tým ako sa začne inštalácia. Pokúsim sa to teda doplniť do postupu. Hlavne si na to nájsť čas.

    OdpovedaťOdstrániť